Friday 22 May 2020

WATCH SYIF MALAM RAYA (2020) : Full Movie Online


Watch Syif Malam Raya (2020) : Full Movie Online
Only On http://21.channelpro.xyz/movie/706618/syif-malam-raya…

While transporting a body to Ipoh, Zaid and Hisyam let Mera and Yoh, who are heading back to their hometown for Hari Raya, hitch a ride with them. Strange things begin to happen, and chaos ensues, when they reach a village that is supposedly haunted by a 'pocong', known as a shroud ghost.

Watch Syif Malam Raya (2020) : Full Movie Online
Hanya Di http://21.channelpro.xyz/movie/706618/syif-malam-raya?language=en-US

Sambil membawa jenazah ke Ipoh, Zaid dan Hisyam membiarkan Mera dan Yoh, yang akan pulang ke kampung halaman mereka untuk hari raya, bersama mereka. Perkara-perkara pelik mula berlaku, dan huru-hara, apabila mereka sampai ke kampung yang kononnya dihantui oleh 'pocong', dikenali sebagai hantu kafan.

Filem Syif Malam Raya lakonan bintang YouTube Syahmi, Asif dan Yoe sudah boleh didapati di Astro First, saluran 480 mulai 21/05/2020.

Walaupun masih kurang 24 jam ditayangkan, file mini sudah mula mendapat sambutan hangat dari penonton yang sudah lama ingin melihat lakonan tiga sekawan itu.

Ternyata filem ini tidak mengecewakan apabila ramai yang sudah mula memberikan komen-komen positif terhadap Syif Malam Raya.

Menerusi tinjauan di media sosial, rata-ratanya menyukai jalan cerita dan lawak bersahaja yang ditunjukkan oleh Syahmi, Asif dan Yoe bersama kumpulan Zero yang dianggotai oleh Atu, Sharif dan Syaiful.

No comments:

Post a Comment

Lain-lain