Tuesday 3 December 2013

TERKINI : GEMPAR! 5 GAMBAR MAKHLUK HALUS TERTANGKAP KALI PERTAMA DIDEDAHKAN #misteri #hantu#makhlukhalus #entiti

Makhluk halus(Entiti) ada dimana-mana sahaja di sekeliling kita. Apa yang saya laporkan disini beberapa keping gambar yang telah di Brightness and Contrast semula oleh saya.Sumber asal gambar diambil dari penyingkapfakta666.blogspot.com yang belum didedahkan sebelum ini.Eksklusif pendedahan kali pertama oleh saya di alaminimisteri.blogspot.com .

Apa yang mengejutkan saya, gambar aktiviti makhluk halus dapat dilihat dengan jelas setelah dicahayakan semula. Berikan beberapa pandangan kepada saya jika gambar tersebut adalah kesan daripada objek-objek lain, yang lainnya hanya Allah S.W.T lebih mengetahui segalanya.

Terima kasih.

1. LOKASI HIGHLAND TOWER

2. LOKASI HIGHLAND TOWER

3. LOKASI HIGHLAND TOWER

4. LOKASI DALAM HUTAN

5. LOKASI PENJARA PUDU

No comments:

Post a Comment

Lain-lain